Härligt

Leya fortsätter sova utan vällingen. Hon skulle nog bara protestera lite på morgonkvisten.:-) För hon sover fortfarande ( kl 8.00 )
Så jag har hunnit duscha på morgonen INNAN dem små vaknat. Härligt.
Elias kom upp undertiden jag duschade och la sig i min säng och tittade på barnkanalen.

Hoppas på en lugn dag idag. Måste nog till Svenljunga idag och hämta ett paket från LCHF butiken, men då kan jag ju passa på att handla med =)
Och så hoppas jag att de kommer ett paket på posten idag med, med sista boken ur triologin Femtio nyanser av... Jag blev ju deppig när jag läste sista kapitlet i andra boken, eftersom jag då visse att de skulle dröja innan tredje boken släpptes.
Men nu äntligen har jag fått besked att Bokus har skickat den till mig :-)

Jag och Elias ska åka till Skene med idag, ska köpa Liams födelsedagspresent.
Dags att starta dagen tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0