Söndag fortsättning

Gahh eftermiddagen och kvällen blev bara värre och värre och kl 18 klarade jag inte mer. Då åkte barnen i säng. Dem lyssnade inte ett dugg, jo Leya gjorde de men om Liam lägger sig så vill hon med de.

Jag var allmänt frustrerad över att ingenting gick bra på hela dagen, jag som planerade att baka och mysa med barnen 1a advent. De blev ingen adventsfikat eller någonting. 

Jag satte igång och fixade lite själv hemma när barnen låg. Gjorde egna fönsterdekorer med färger från colorona. Satte även upp adventsljusstaken och pyntade den. 

Sen fick jag för mig att leka rörmokare och fixa diskmaskinen. Tur ingen såg mig för de såg garanterat roligt ut när en höggravid ligger på alla fyra på golvet halvt in i köksskåpen. Tog loss avloppsslangen och rengjorde den. Och de satt nån vit plastplupp ivägen. Och vips så funkade maskinen super bra. Så slipper leta ny och lägga pengar på de nu innan jul. 

Vid 22 kom Elias upp och var ledsen. Han hade så ont i benen, och eftersom jag själv minns hur ont de gör med växtvärk fick han alvedon.

Kom isäng vid 23 ca. Och sen började E springa upp och ner hela tiden fram till 04.20. Han sa att han hade ont i kinden, han hade "gnagt" för att de kliat i tandköttet. 
Men jag kunde liksom inte göra något åt de kände jag. 04.20 var jag så trött och helt slut att jag fick ett ordentligt utbrott på hans springande och att han väckte mig var 10 minut. Sen låg jag och grinade till typ 04.45 för jag ångrade mitt utbrott och att jag var så trött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0