Mår skit

Jag mår sämre och sämre här hemma för varje dag. 
Och då pratar jag inte om de psykiska måendet just nu. Utan de fysiska. 

Förkylningen hänger i och nu har den blivit värre i båda näsborrarna. Och de är så tröttsamt. Vet ju sen tidigare att när jag får en infektion i kroppen som gravid så sitter den i mååånga veckor. Och nu fick jag den ju sent i graviditeten. Så de blir nog inte bättre innan lillebror kommer ut. 

Sen har vi halsbrännan. Den gör nu så ont att de är omöjligt att sova. Så här illa har jag inte haft innan. Får kramper i hela bröstet. Novalucol hjälper  för stunden om jag tar 2 åt gången. Vilket resulterar i biverkningar. Spring på toa för dålig mage. 

Fogarna ska vi inte ens prata om. Fy fan vad de värker, även när jag ligger stilla. Ska jag resa mig upp blir de ett helvete. Inte heller detta område har vart så jävligt som nu. 

Sammandragningarna känns men gör inte ont. Idag har lillebror levt rövare i magen hela dagen och tryckt på lite här och var. Känns som han gjort kullerbyttor men de hoppas jag att de inte var. Vill veta att han ligger rätt inför förlossningsstart. 

Med Liam gick jag ju över tiden 14 dagar vilket var jobbigt. Men inte hälften så jobbigt som de är nu. 
Känns som allt återupprepas för tredje gången här hemma. Både med L & L har Bosse börjat jobba dagen efter vi kommit hem från BB och inte haft någon avlastning med en nyfödd hemma. 
Kännslan i magen är att även denna bebis kommer i Januari och att B åker och jobbar 6 Jan. 
5 Jan har jag gått 14 dagar över. 

Jo men allt känns såååå bra ( massa ironi )
Tur är iaf att Bosse är hemma nu för jag klarar inte av att ta hand om varken barnen eller hemmet. Mat fixandet står han för med nu. 
Känns jävligt skit att inte klara sig själv. Bläääääää



Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch vad tråkigt att du mår så dåligt! Skönt för bebisens skull att slippa fylla år på julafton dock. Kan inte Bosse och du ta några dubbeldagar sen, om du skulle gå över tiden så länge?

2013-12-25 @ 18:31:42
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0