Lucia

Nu har vi vart nere på dagis lucia firande och alla barnen var så fina och sjöng fint.
Blev inga kort tagna på pojkarna då jag glömde kameran och med mobilen gick de inte. 
Fick bara tagit kort på Leya som satt framför mig


När jag skulle åka hem ville Elias följa med. Och då skulle ju inte Liam stanna heller. 
Hmm jaja tänkte jag. Dem får väl följa med hem då. Lagom tills vi var vid bilen ångrade Elias sig och ville ändå stanna. 
Och Liam med då. 
Bara de att Leya ville inte heller följa med mig hem, hon ville också stanna. 

Nu är iaf jag och Leya hemma och vi ska försöka röja undan och städa lite. 
Men så fort jag kom hem började jag blöda näsblod så de får bli en lugn städning.

Har ni blött mycket näsblod som gravida? 

Jag har blött mycket näsblod alla graviditeter i början och i slutet. Men har vart lugnt mitt i. 


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv.: jag håller med dig :)

Jag blödde lite näsblod i början! Men inget märkvärdigt :(
Hört att många haft problem med näsblod :)!

Hoppas du får en underbar lördag!
Kram Malin

2013-12-14 @ 09:54:26
URL: http://malinhedblom.blogg.se
Postat av: Lisa

En sån söt bild på lilla Leya!

Blödde inte näsblod alls. Tandköttet däremot, jäklades så mycket att jag fick sluta med tandtråd.

2013-12-15 @ 13:28:31
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0