Lördag

Startade dagen kl 7 när barnen vaknade. Jag hade sovit kasst som alla andra nätter. Om jag ligger på höger sida går de bäst. Men då kan jag inte ta mig upp ur sängen. 

Fixade mysig frukost medan barnen busade och försökte få upp pappa ur sängen ( han hämtade ner dem små och la sig igen ) 

Sen åkte jag och Elias till tippen med gamla soffdynor och sen vidare till Svenljunga och storhandlade. 
De gör jag inte om på ett tag. Vet inte hur många förvärkar jag hade under tiden men jä***r vad ont dem gjorde. Hoppas verkligen att dem gör nytta med, så dem inte bara pinar mig. 
Kan inte minnas att jag haft så ont tidigare, men samtidigt glömmer man fort. 

Blöjor var de viktigaste att köpa, för de är nästan slut här hemma. Och slut på dagis. 
Men givetvis var just den sorten slut på Ica med. De enda märket vi använder och den enda storleken som barnen kan ha. Libero nr 6. Helt slut på lagret med. 
Hoppas vi klarar fram till måndag, så får Bosse handla på vägen hem från Borås ( jo jag hoppas jag blir kvar på bb då :-) ) Annars får väl kag med handla då ;-)

Sen åt jag och E lunch innan vi åkte hem. Vi behövde denna egentiden idag kände jag. 

Bosse fick bära in matvarorna, för då hade jag så mycket värk att jag knappt kunde röra mig.
Fixa middag gjorde vi tillsammans, har inte hänt på 1 år typ. Litet julbord, fast de vart inte så litet men Gud så gott de var :-)

Nu har alla barnen fått lite Lördags mys med popcorn och några godis bilar. Dem små har lagt sig, och Elias sitter med oss och tittar på Ronja Rövardotter. 

Liam har nu fått flytta över till den vanliga sängen. Får se hur de kommer gå. Middagsvilan gick bra och nu sover han. Hoppas han sover hela natten. 

Mina fötter har svullnat idag, första gången på 4 graviditeter. Känner inte för att köpa stödstrumpor nu. Ser ju liksom slutet på detta nu 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0