Less

Är så less på när en rutin ruckas lite på så faller allt. Denna gång beror de på att pappa åkte redan på Lördagen. Och att han vet att dagis är stängt imorgon.

Istället för att lyssna och göra de jag säger görs allt tvärtemot, tjafsar emot och går mig på nerverna. 
Idag har jag nog bara fått runt 20 utbrott mellan kl 7-12. Och mellan 12-12.30 har han bara gått upp 5 gånger på toa. Detta eviga springande till toan bara för att slippa vila. Men dessa dagar som han inte lyssnar och bara tjafsar måste han. För jag måste komma undan för att inte rasa ihop totalt. 
Nu har jag ställt en grej på handtaget som kommer falla i golvet om han öppnar dörren ( han vet om de ) och de gillar han inte. Men man kan inte behöva gå på toa 5 gånger på 30 min. 
Samma på morgonen från stt han vaknar ich 1 timma frammåt springs de hela tiden. Han kommer aldrig till ro.

Hoppas på lugnare eftermiddag för jag är redan slut i huvudet av att sätta stopp för idag. 
Försöker locka med att om han inte lyssnar får han inte chokladkalendern. Och den vill han ha men han vägrar ändå lyssna. Vette katten vad jag ska "hota" med för att få han att fatta. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0