Julkännsla

Jag har ingen julkännsla alls i år. Regn och rusk och blåst. 
Inga tomtar uppe för jag har inte orkat få upp dem. 
Ingen julgran då vi inte har någon olats i år efter att vi satte igen väggen till Elias rum. 
Uppe leker barnen själva vilket kommer resultera i pillande och vältande och källaren är vi bara i när vi är på kontoret, tvättstugan eller duschar. 

Inte ens tomten kommer i år. Han kommer lämna säcken på trappan i år. 

Hade lillebror kommit hade allt vart annorlaunda. Men nu vet vi inte hur någonting blir. 
Men OM dem kan sätta igång de idag när vi har ny koll så är jag inte ens hemma på julafton, 20 tim har dem ju ändrat de till att man måste stanna på bb nu. 

Åh vad jag har ångest över denna julen. Samtidigt känner jag att jag MÅSTE få ut lillebror för jag mår verkligen inte bra. All denna värk som gör att jag inte klarar av att ta hand om mina barn. De är HEMSKT. Jag klarar inte ens av att gå upp för trappan till dem och natta dem eller hämta dem när dem vaknat. Sover max 2-3 tim per natt pga värken. 

LILLEBROR KOM UT TILL OSS NU



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0