God morgon.

Idag är dagen D. Hoppas innerligt att läkaren bedömer att en igångsättning funkar idag. För min kropp strejkar. 
Benen är svullna trots högläge, händerna är svullna så inte ringen går på ( i vanliga fall är den stor så den nästan kan ramla av. ) i graviditeten med Leya hade jag den på mig hela tiden och även på fl. 

Ryggslutet har svullnat upp i natt, och skinkorna värker så jag kan knappt sitta eller gå. 

Men ändå är detta den bästa graviditeten hittills. Bara nu på slutet de har vart riktigt tufft. Med dem andra har de vart från v 20 jag mått kasst och nu började de runt v 33.

Dags att åka. Uppdaterar när jag kan

Kommentarer
Postat av: Frida - nybliven mamma

Härlig blogg du har!

Svar: Tack !
Livet på Marsvägen

2013-12-16 @ 10:04:03
URL: http://frideliines.vimedbarn.se
Postat av: Amanda

Håller tummarna för igångsättning!:-)

2013-12-16 @ 11:13:42
URL: http://aochmflyttarin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0