God morgon

Idag var pojkarna riktigt trötta. Elias hörde inte när jag kom in till honom och tog fram kläder. Så gott han sov


De tog på krafterna att vara hos R igår och busa efter dagis. Och jag hämtade honom inte förrän 19.30

Liam var också riktigt trött. Jobbigt att åka bil med mamma så mycket på en dag. Leya är nog den som var piggast, trots att Jon knappt sov i bilen igår.

Klockan var ju 20.15 innan barnen kom i säng igår kväll. 

Nu är pojkarna på dagis, dem piggnar nog till där bland lek och kompisar. 

Vägarna var ju inte dem bästa igår. Mellan Mjöbäck och Öxabäck var värst. På morgonen gick de inte att köra fortare än 50km/h för då gick bilen som den själv ville. Så de tog tid att ta sig upp, därav att de blev så sent hem. 
På vägen hem var de samma sträcka som var sämst, fast ändå bättre än morgonen. 

Nu kaffe och nyhetsmorgon. Jag ska försöka vakna ordentligt så jag kan få någonting gjort. Har en hel del på att göra listan denna veckan. Nästa vecka ingenting planerat ( förutom att föda barn ) för de hoppas jag verkligen att jag gör då.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Spännande nästa vecka! Visst får man lite energi när man vet att det är "slutspurt" :)

2013-12-10 @ 08:16:47
URL: http://hannabengtsson.blogg.se
Postat av: Me & My Baby Dolls

Vilken tid brukar dina barn vakna på morgonen? Vaknar dom själva eller får du väcka dem?

Svar: Elias vaknat nästan alltid själv 5.30-6 ca. Men leker då på sitt rum.
Liam vaknar när jag går upp i trappan för att hämta honom ( helgen ropar han när han sovit klart )
Leya brukar vakna när jag hämtar Liam
Livet på Marsvägen

2013-12-10 @ 09:56:30
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0