God morgon

Pojkarna är på dagis. Jag och Leya ska snart åka till Svenljunga för ett sista möte på soc. Se vad deras utredning har visat osv. Skönt att få de gjort innan bebisen kommer. 

Sen blir de lite handling när vi ändå är iväg hemifrån. Ska hämta ut hostmedicin med som jag glömde i Tisdags när jag var hos bm. Hostan är något bättre men hon har kvar den. 7 veckor nu, känns som evighet. 

Jag som klarat mig från både barnens och sambons envisa förkylning börjar känna av den nu. Kan ju inte säga att jag vill ha den nu så nära inpå förlossning. Men inget jag kan göra något åt. 

Dags att göra oss iordning och åka

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får hålla dig frisk!

2013-12-05 @ 18:58:07
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0