Dagen före

Idag kl 9.45 hade vi ny tid för att se om de fanns möjlighet att ta hål på hinnorna. Hela familjen åkte in och barnen skötte sig fint. När jag blev uppkopplad med ctg gick pappa med barn ner till fiket och fikade. 


Bebis bus "gömde" sig så vi fick leta upp han flera gånger då vi tappade kontakten.

Men efter att läkaren undersökt så konstaterades de att de var oförändrat sen i fredags. Så min kropp vill inte helt enkelt. 

Åkte till Coop och handlade med familjen, och min kropp klarar verkligen inte att gå. Herregud så ont de gör. På vägen hem stannade vi till i Svenljunga där pappan skulle köpa lite saker.

Väl hemma fixade vi gulasch soppa till lunch och sen isäng med barnen. Och jag somnade på soffan. 14.45-17.15. Något sent men vad sjutton, dagen före behöver man ju inte passa massa tider. 

Sen har vi fixat mat. Kött och potatismos ( råkade koka potatisen för länge )

Kokat gröt till Tomten


Och ställt ut gröt till Tomten på trappan


Griljerat skinkan är gjord 


Jul mys i hallen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0