Besvikelse

Innerst inne visste jag att jag kunde bli hemskickad idag. De var ju bedömning men vi skulle vara beredda på att kunna få stanna. 

Positiva var att jag var mer mogen kroppsligt denna gången med bf- 6 än vad jag var med Leya på bf +5. 
Så hon kunde massera livmodertappen för att försöka mjuka upp den och ev att egna värkar ska uppstå. 

Negativa var att dem hade många igångsättningar idag. Och med en igångsättning behöver man lite mer övervakning osv. 

Så nu fick vi en tid till förlossningen på Onsdag kl 8.15 och hoppas att dem inte har fullt på förlossningen då. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas allt startar inatt då! :)

2013-12-16 @ 20:11:14
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0