BB väskan

Känner att de är dags att förbereda BB väskan allt kan inte packas nu pga att de fortfarande används. Alltså sakerna till mig. Bebisens saker kan ju packas ner.

Och nu är de 4de gången jag ska in och föda och man kan tycka att jag borde vara rutinerad om vad som ska med. Och visst har man ju lite koll och så. Men de är lätt att få med för mycket saker, eller fel saker. 
Jag vet ju inte hur länge jag ska stanna. Vill ju hem så fort som möjligt men man vet ju aldrig hur man mår efteråt. 

Vad packade ni i er väska? Vad var onödigt och vad saknade ni?

 

Kommentarer
Postat av: Ruina - fyra barn under tre år

Tofflor! Det måste man ha med sig. Det jobbigaste är ju att inte veta hur länge man blir kvar, som du säger, att inte veta om man ska packa för två dagar eller en vecka. Laddare till mobilen, bok, kamera.. typ sånt :-) e

Svar: Tifflor ska jag skriva upp med. De andra är klart
Livet på Marsvägen

2013-12-11 @ 21:37:37
URL: http://ruina.blogg.se
Postat av: nicki

Mina tre tjocktröjor var ganska onödigt tycker jag:) håller med on tofflor! Jag hade för lite bodys med till Ida, just för att vi fick stanns längre än planerat! Tror du fixar allt du behöver; )

Svar: Till bebis har jag packat 5 ombyten och några pyjamasar. Vet ju inte om de blir en kräkis som Liam.
Nä tjocktröjor brukar vara lite onödigt, brukar ju vara rätt varmt på bb.
Livet på Marsvägen

2013-12-11 @ 23:20:02
Postat av: nicki

Mina tre tjocktröjor var ganska onödigt tycker jag:) håller med on tofflor! Jag hade för lite bodys med till Ida, just för att vi fick stanns längre än planerat! Tror du fixar allt du behöver; )

2013-12-14 @ 08:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0