Olex

Elias vill så gärna att bebisen ska heta Olex. Jag har ingen aning om vart han har fått detta namn ifrån. Aldrig hört innan.
Men jag vet inte om jag tycker samma som han dock :-)

Men istället har Liam fått byta namn till Olex här hemma, när dem leker hund är alltid Liam hunden. Så de är hunden nu som fått detta namn.

Frågar man Liam vad bebisen ska heta svarar han bara Nenne som med Leya. Hmm

Tror nog att jag hoppar barnens förslag denna gången ( också )

Elias har ju haft namn på sina syskon med. När Liam skulle födas så tyckte han att bebis skulle heta Norge. Och Leya skulle heta Prinsessan. ( Vi visste ju att Leya var en flicka innan.


Kommentarer
Postat av: Ruina - fyra barn under tre år

Vad har du själv för förslag? :-)

2013-08-15 @ 10:52:51
URL: http://ruina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0