Hmm

Idag har jag känt av fogarna lite. Inte så farligt men nu börjas de. Vill slippa de denna gången. Har ju mått kanon fram till nu och vill fortsätta med de.

Sen har jag fått någon konstig värk/ stramande ömmande punkt på höger sida om naveln. Någon som vet vad de kan vara? Har inte känt de med dem andra vad jag kan minnas.

Idag har vi även blivit invaderade av flugor, sådana gröna äckliga.
Hade ett par i köket som jag slog innan jag skulle lägga mig. För de är de värsta jag vet att en fluga ska irritera mig när jag vill sova.
Hörde surrande ljud i fläkten över spisen och Bosse öppnade den. Och ut väller ett 20-30 tal flugor.
Vi fick att göra innan vi fick dödat dem alla. Fy fan vad äckligt. Har aldrig vart med om liknande.

Nu till något roligare.
Hade Frida över på frukost idag efter lämning av pojkarna på dagis. Vi satt och pratade hela förmiddagen tills de var dags att hämta på dagis igen. Bara Leya hemma och hon busade runt.
Tack igen Frida för idag!

Nu ska jag lägga mig och hoppas flugorna håller sig borta. Jag tycker dem är äckliga. Bläää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0