Gekås

Igår åkte jag, Liam och Leya till Gekås och handlade.
Elias har gått upp till strl 122 på kläder och Liam behövde lite i strl 98.
En del har vi kvar sen Elias men de ligger inte i fas med årstider. När E hade strl 98 var de sommar. Och Liam kommer ha de höst/ vinter.

Till Leya har jag handlat de mesta på h&m. Dåligt utbud till små tjejer på Gekås tycker jag. Hittade nattlinne, morgonrock och strumpor till henne.

Sen blev de ju lite förbruknings varor med.
Tvättmedel, sköljmedel, shampo, balsam osv.
Sånt går ju alltid åt.

Hittade amnings bh och en tröja till mig med.

Pappa fick kalsonger, Liam fick välja dem han tyckte pappa skulle ha.

På skokanonen fick Liam och Leya nya gummiskor. Bägge två har vuxit ur sin strl. Elias fick nya i somras.

Kollade kvittot på gekås och den dyraste saken jag hade köpt kostade 129kr och de var en morgonrock till Leya.

Ändå gick notan på 3600kr så man kan ju säga att jag fick mycket för pengarna.

Nu ska alla kläder tvättas med. Kul kul. Haha. Särskillt med en tvättmaskin som låter ända upp till övervåningen när den sköljer och centrifugerar.
Men den nya kom idag. Står i garaget och väntar på att bli inkopplad i helgen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0