Söndag

Idag tog vi en lugn fm. När barnen sen sov middag passade jag på att fakturera och Bosse hjälpte mig. För imorgon ska jag iväg och kan då inte jobba.
Efter vilan och mellis gick vi ut. Elias till kompis och vi andra för att greja. Jag tänkte putsa fönstren på utsidan ( har inte gjort de sen vi flyttade hit, bara 1 år sedan. Hmm )
Men på framsidan nådd jag ju inte. Trots att jag stod på en bock. Så de fick bli Bosses uppgift.
Så tog jag på baksidan. Fick även städat av altanen vid de inglasad.

Nu känner jag att våren närmar sig. När man kan vara ute och göra annat än att skotta snö ;-)
Vi tog även kaffe på framsidan i solen. Och barnen har invigt sandlådan för i år.

I veckan ska jag putsa fönstren inne och hänga upp nyinköpta gardiner. Nu ska de ljusa in och de mörka ut :-)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter som en härlig dag!

2013-04-07 @ 21:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0