Söndag

Idag fick vi sova länge för att vara denna familjen. Ända till kl 8.

De fick bli smörgåstårta till frukost, fick ju en stor tårta kvar efter gårdagen 12 bitars.
Efter frukost åkte jag, Pelle, Elias och Liam till Gekås. Bosse och Leya stannade hemma.

Köpte en ny dammsugare och lite annat smått och gott.

Sen blev jag med iPad också. Tack älsklingen :-)

När vi kom hem hade Bosse startat grillen, så jag dukade fram och gjorde sallad. Satt ute, men efter maten vart de kallt och vi gick in.

Nu har Bosse åkt till jobbet, Pelle har åkt hem och barnen sover. Jag har spelat Bingolotto men vann inget idag.
Har hämtat hem lite appar till ipaden och ska nu gå och lägga mig.

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0