Psykologen del 2

Idag var jag hos psykologen igen. Leya var med och de gick jätte bra.
 
Pratade om Elias utbrott osv. Vi bestämde att vi skulle försöka köra intensivt så att vi kan få ändring fort. Hon kommer även ta kontakt med förskolan för att få deras synvinkel av honom. Jag vill så gärna att allt bara ska ändras, till de bättre.

Vi har ju haft en bra helg, och de ger mig mycket kraft att orka. Och jag hoppas att de kommer fortsätta såhär nu iaf några dagar =)
 
Efter psykologen åkte vi till Visko i Skene och köpte ett par skor till Leya. Liams gamla skor är 2 strl för stora för Leya och sitter inte bra på foten.
Så de fick bli en lite för tidig födelsedagspresent till ´henne. Hon var inte så road av att prova skor, tittade mest på mig som jag var galen. Hihi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0