Lördag

Morgonen startade inte som vi hade planerat ett dugg.
För när Liam vaknade och jag gick upp och skulle hämta ner dem små möttes jag av en otroligt äcklig stank. SPYA!
De höll på att vända sig i min mage också, är så kännslig för just den lukten. Bajslukt är INGENTING.
Ner och duscha henne.
 
Leya åt en halv smörgås till frukost, och drack vätskeersättning med lite saft. Och detta fick hon behålla. Men hon var riktigt trött så hon gick och la sig igen.
 
Så vi ställde in teatern på biblioteket idag som jag och Elias skulle på ( Tack Frida att du köpte vår biljett ) Bosse skulle åka till sin bror Johan som hade kalas idag och de var han som hade presenten från hela släkten =)
Så istället för att han hade med dem 2 små tog han med sig pojkarna.
 
Jag stannade hemma med Leya. Hade faktiskt inget emot de, för jag var trött på fm. Så jag har typ legat på soffan hela dagen idag. Fast jag har fixat i hemmet lite med, så jag har ju inte låtit de förfalla direkt =)

De har inte kommit något mer hos Leya. Hon har ätit bra, lekt och busat och jagat dammsugaren =) Hon tyckte nog mamma var galen då hon fick duscha en gång till idag, för jag tyckte att hon luktade spya förtfarande så nu fick hon mitt schampo som har lukt. Men jag känner fortfarande lukten.
Jag luktkännslig? Jo de kan man säga =)
 
Busan har sätt sin storebror ställa sig upp i matstolen för många gånger tror jag ( Ja, jag sätter på henne bältet om jag inte sitter precis bredvid henne )
 
 
Vällingmys en liten stund innan läggning. Hon vill helst ligga själv, annars krånglar hon så mycket
 
 
 
Dessa bilder fick jag av Bosse när dem var på väg upp på kalaset. 2 trötta killar somnade gott i bilen
 
 
 
Nu är kl 21.15 och dem har inte kommit hem ännu. Men snart så
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0