Lika smak?

Idag när jag lämnat Elias på dagis gick jag hem och beställde lite sker på hm.com.
Hittade en sån söt vår jacka och en röd klänning med vita prickar.
Och så skickade jag efter ett par byxor till mig själv.

När jag sedan i vanlig ordning läste bloggar så upptäckte jag att Hanna hade köpt likadan jacka och klänning till Ella.
Tror kusinerna kommer matcha varandra i vår/ sommar. Detta va ju inte första gången tjejerna har likadana kläder

Fick kaffe sällskap av Hanna på morgonen med. Trevligt. Tror att Leya och Ella kommer bli bra kompisar utan att slåss så småningom. Just nu är Leya inne i en period där hon ska ta saker från Ella och slåss lite. Hon försvarar sig, för brorsorna gör ju så mot henne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0