Bra dag

Idag har vi haft en bra dag här hemma. Laddar så mycket jag bara kan med ny energi. Dessa dagar är verkligen dem dagar som gör att man orkar vidare.

När pojkarna var på dagis idag passade jag på att putsa fönster i kök och sovrum och hängde upp nya gardiner. Känns så skönt när de är gjort.
Och i em/ kväll har jag städat mellanplan också så är de klart. Tvättat två maskiner tvätt med. Behövligt.
Bara övervåningen kvar men får försöka ta de imorgon.
Liam är ju ledig imorgon så han får hjälpa mig.

När jag tvättar brukar jag sätta igång en maskin på kvällen och hänga den på morgonen. Och sätta igång en ny på morgonen.
Men nu kan jag ju inte de. I 4 nätter ska dem spola ledningarna här i Mjöbäck. Och då ska vattnet vara avstängt. Så de har vart mer planering med detta. Samma gäller diskmaskin som jag brukar starta när barnen lagt sig. Men med planering så fick jag igång den tidigare.
Snacka om I lands problem. Haha.


Jag har en busig tjej här hemma. Hon klättrar i trappan. Gahh en busunge. Och flinar bara åt mig när jag kommer på henne :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0