AnnandagPåsk

Idag fick vi ändra våra planer. Då Soli blivit sjuk hoppade vi över besöket idag.

Blev sen frukost/ lunch. Fixa lite hemma och tog de lugnt.

Sen fick vi för oss att åka till Kinna och tvätta bilarna. Är så less på all skit nu. Men de var fler som hade tänkt samma sak som vi. Över 1 timme fick vi vänta på vår tur. Pojkarna åkte in i tvätten med volvon och jag och Leya med seaten. Blev mat på mc donalds innan vi åkte hem igen.

Vi stannade ute när vi kom hem. Underbart väder. Bosse fick in och göra iordning de sista han skulle ha med sig själv. Jag fick städat bilen invändigt med. Skönt att ha de gjort.

Barnen ville inte med in, så de blev lite sura miner. Men med pannkaka i magarna så var dem nöjda innan dem la sig.

Jag har fått dammsugit och tvättat nu på kvällen med. Härlig dag som gått i ett.

Nu blir de lite slapp innan sängen kallar på mig :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0