Tidigt

Idag kommer pappan hem tidigt. Så tidigt så att jag kan åka och hämta Elias på dagis ensam. Och direkt åka till Svenljunga för en fika och hämta ett paket på DHL på preem.
Och givetvis passar vi på att handla ensamma också, utan avbrott från småsyskonen.

Jag och Elias behöver så mycket egentid vi kan hitta. De är alltid något syskon som försöker pocka på min uppmärksamhet när vi är alla hemma på veckorna.

Och Elias gillar ju att vara med och städa/ handla/ diska osv. Så jag kan ju även göra nytta samtidigt som de bara är han och jag.
Ska se om han vill vara med och laga maten sen med ( pappan får vara uppe med Liam )

Dags att sätta fart och bli klar för att hämta E

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår - Vinn MAM nappar!

sv: har skrivit 4 lotter på dig nu =)

2012-09-28 @ 13:32:03
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0