Skönt

Ligger just nu i min gamla säng, som jag hade för mååååånga år sedan hemma hos min bror. De enda jag hör är Leya som snarkar.

Bosse kom och hämtade pojkarna igår em/ kväll och åkte hem med dem.
Och vi andra satte oss och åt tacos och drack vin. Så gott.

Efter lite tjötande i soffan så gick vi och la oss, och jag somnade rätt fort efter att Leya hade ätit och lagt sig.

Hade en bra dag med barnen igår. De gav lite energi. Först till äldsta brodern och barnen busade runt och sen till mellersta brodern.

Idag ska jag och L åka till torp och kika lite i affärer. Och se vad vi kan hitta.
Sen efter de ska vi på 1 års kalas hos fina Lana.

Ha en bra dag alla. De ska jag ha


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en bra dag!

2012-09-22 @ 07:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0