Mensvärk

Alltså detta med mens måste vara djävulen som hittat på. Fy fasen alltså. Hade ju turen att den inte dök upp efter Leya föddes. Började med dem satans minipillren när hon var 3 månader och sen började helvetet. Blödde 30 dagar isträck, slutade ta dem i samband med operationen eftersom jag inte fick med dem till sjukhuset.
Efter de har jag inte blött. Men så igår kväll drog de igång och de hick inte att missa.

Vissa säger att de blir värre Efter varje barn, och vissa säger att de blir bättre.

Jag som hade rejält ont innan jag fick barn hade ju hoppats på att de skulle bli bättre givetvis.
Men icke. Detta är ett djävulskt påfund alltså, och jag är extra retlig i dessa perioder i vanliga fall, nu när E trotsar vid minsta lilla motgång så blir de ju inte lättare.

Jaja, kommer iaf inte blöda 30 dagar i rad när jag inte tar pillren iaf.
Måste hitta något prev medel som funkar NU


Kommentarer
Postat av: Ida, Lukas & Tindrahs mamma.

Testa hormonspiral :)

2012-09-27 @ 10:01:04
URL: http://idajohanss0n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0