Måndag

Detta med kolhydrater.
Innan min operation åt jag ju väldigt lite kolhydrater. Magen mådde bra och jag mådde bra energimässigt. Och så kom man till sjukhuset, dagen efter op fick jag börja äta vid lunch. Jag berättade för dem att jag inte åt kolhydrater men dem brydde sig inte ett dugg. Fick in ca 70 g kyckling och halva tallriken full med ris och lite morötter. Japp, tur magen inte var hungrig.

På kvällen var de stuvade makaroner och falukorv, 2 små bitar korv och resten makaroner. Samma där, tur magen inte ville ha mat.

På frukost blev de lite fil och 1 ägg.

Dock när jag kom hem och lagade maten själv hade jag ingen ork att tänka eller göra 2 olika rätter som jag brukar. Så hela denna veckan har vart kass och de har inneburit söt sug så de tjoar om de.

Men nu har jag orken tillbaka så nu blir de ändring på allt igen.

Ha en bra måndag alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0