Lugnt

Martina: majskrok passionsfrukt köpte jag på barnmässn i gbg. De är dem enda Liam gillar. Då fanns dem bara på coop i mölndal, vet inte om dem finns på fler ställen nu.

Idag har de vart en lugn dag. Känns som lördag nästan. Bosse kom hem redan 12.15 så de var han som hämtade Elias på dagis.
Jag och Leya åkte till svenljunga och storhandlade och vi hade inte bråttom hem och de känndes skönt. Tror jag var borta hela 2 timmar och "slappade". Helt otroligt vad lite "egentid" gör. Leya satt ju bara i bilbarnstolen och såg söt ut så de var som att vara själv.

Nu har vi ätit middag och jag väntar på Liam ska äta klart. Han tar lite tid på sig.
Bosse och Elias är ute och klipper gräset och väntar på att fredags myser ska plockas fram ( när Liam lagt sig, han har inte sovit middag idag )

Over and out


Kommentarer
Postat av: Martina

Tack :) vår ronja är ju inte där ännu. Men tiden går ju så fort så man hinner inte med riktigt. :)

2012-09-17 @ 12:10:00
URL: http://lchf-foodforlife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0