Gahh

Jag skulle aldrig skrivit i morse att jag hade orken tillbaka. De onda i magen är borta, jätte glad för de. Behöver inte ta tabletter längre för de.
Pigg som jag kände mig tänkte jag att huset skulle få sug en liten omgång. Skulle börja i källaren / Elias rum och tvätten. Började damma och vad händer? Jo, ryggen smäller till och de svartnar för ögonen. Fick ta i för att få med mig vänster benet och trappan upp var ingen lek. Tog värktabletter och la mig på siffan tills dem började värka.

Har fortfarande ont men med värktabletterna så kan jag iaf röra mig.
Varför ska de alltid vara något? Kan man aldrig få vara sig själv och inte ha ont?
Nu får huset vänta ytterligare några dagar. De är bara jag som vantrivs med skiten på golven, så de får väl gå. Och Elias gillar ju att dammsuga så han kan ju ta de värsta. Suck!

Nu ska jag hämta vildingarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0