Feber

I natt har Leya haft de lite jobbigt. Näsan har vart tät och hon har haft svårt för att andas. Har var uppe titt som tätt så hon fått vara upprätt en stund.
Vid 01 somnade hon och vaknade igen 05.50 kände då att hon var varm så jag gick och bytte hennes blöja och kollade tempen, och japp. 39.1. Stackars mammas lilla.
Hon fick alvedon och sen la vi oss i sängen igen och mös med lite ersättning.
Sen somnade hon gott i sin säng igen.

Jag försökte somna om men de gick inte, när jag väl har chansen på helgen så kan jag inte somna om, suck... Jaja. Kan ju alltid lägga mig samtidigt som barnen mitt på dagen.
Rätt skönt att alla barnen vilar samtidigt på dagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0