Ersättningar

Alltså detta med ersättningar till barn, bvc säger att baby semp och NAN är lika. Och de spelar ingen roll vilken man använder.
Men då måste jag protestera, för jag har barn som reagerar på dem.
 
Elias åt NAN och de funkade bra för honom. Och eftersom den funkade för honom började jag ju med den till Liam med som de inte funkade med utan där funkade baby semp bara.
 
Nu med Leya började jag med baby semp och hon fick ont i magen. Testade baby semp lemolac och den funkade men hon fick i sig massor av luft pga att den skummar massor när man blandar den. Så då fick hon ont i magn pga de.
Så bvc ville att jag skulle gå över till baby semp igen och de gjorde jag och hej och hå vad hon skrek efter maten. Stackaren.
Så jag bytte nu till NAN och vips är hon en liten going igen. Inte massa ont i magen och jag har tom slutat ge dropparna för magen med.
 
Så att de inte är någon skilldnad på ersättningarna går jag inte på. Och de är ju inte samma för varje barn heller. Jag har 3 barn som haft 3 olika "turer" kring ersättning.
De bästa är att testa sig fram. Och äntligen har jag kommit fram till vad som funkar för lillan

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tycker det är ofta Bvc inte vet va dom pratar om. Bättre och lite på sitt eget omdöme!
Lana vägra semper och började dricka så fort jag bytte till NAN! Klart dom är olika det är ju två olika märken, kan ju inte va precis likadana!

2012-09-04 @ 13:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0