Egentid

Har haft egentid med E idag. Vi åkte till Svenljunga och hämtade paket på dhl.
Sen till torget och fikade. Men när vi kom till kassan så var kortapparaten trasig, och jag hade endast 20kr löst. Men vi fick fika och sen gick vi och tog ut pengar i automaten och gick och betalade ( försök göra så i Ljungskile eller Uddevalla, haha )

E fick några utbrott under tiden, och slängde sig på backen och skrek. Jag försökte prata med honom men de går inte att nå fram till honom. Så jag ignorerade honom istället och de funkade bättre.
Jag beställde även en klipptid till mig. Känns som att de är dags att göra något åt detta hår.

När vi skulle storhandla gick de hyfsat bra. Några gånger slängde han sig på golvet och folk bara tittade, måste säga att jag tycker att de är pinsamt när han gör de. Men jag gick bara därifrån och sä kom han ju igen.

Han har kommit in i en fas där han grinar såfort man säger nej. Slänger sig på golvet för minsta lilla och stampar i golvet.
Skriker och smäller i dörrar.

Måste få ett slut på detta NU. Han kan inte vara med oss utan massa utbrott, sover dem små måste vi se till att han är nere på sitt rum. Eller så får vi dansa efter hans pipa för att han inte ska få sina utbrott lch vecka dem. De är ohållbart denna situationen.
Skönt att ha fått en tid till psykologen nu iaf. Måste bryta detta mönster hos E. Hoppas hon kan hjälpa mig. Och ev få kontakt med honom så vi kan få veta vad som han tycker är jobbigt/ svårt. Eftersom han inte lyssnar någonting på oss eller gör något vi ber honom så blir de konflikter. Om man frågar honom varför han inte lyssnar eller inte gör som vi säger, så säger han bara för att han tycker de är kul.

Avslutar med en bild på vår fika idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0