Bättre

Idag när jag vaknade kännde jag bara en gnutta smärta i ryggen. Tog värktabletter och somnade en stund till. När de sen var dags att gå upp hade värken släppt. Om jag går försiktigt och lyfter med benen så funkar de.

Kanske dags för mig att fatta att jag ska ta en extra dag vila efter att ha "skadat" mig. Så idag gör jag ingenting. Måste dck tvätta, men de kanske kan vänta tills imorgon.
Nu vill jag ha bort all värk så att jag kan börja leva mitt liv igen. Jag vill verkligen kunna leka med barnen.
 
Och detta med kolhydraterna måste jag få bort med. De gick inte igår. De är skitsvårt att lägga om kosten efter ett avbrott, knepigt att de är så lätt att lägga till dem men svårt att ta bort dem.
Måste hitta min inspiration igen
Barnen har skött sig bra denna morgon och de ger mig ännu mer energi till vardagen. Hoppas de fortsätter efter dagis.
Liam vägrar hålla mig i handen när vi ska gå till dagis. Bara storebror som duger då. Härligt att se att dem kan komma överäns också och inte bara bråka
 

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

Sv: bra då är de inte bara jag som är trög utan fler som reagerar när dom ser den bilden!

melissasprinsar heter jag på instagram såklart hihi ;)

2012-09-04 @ 11:02:53
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0