Söndag

Japp då var de söndag igen. De innebär att pappan ska åka och jobba, men vi har haft tur i några veckor då han åkt efter att barnen lagt sig.

Kl 14 idag var vi i Mjöbäcks kyrka på tacksägelsedagen - dopminnes gudstjänst
Liam var hmma med pappa då han inte var helt 100 idag,.
Alla barn som är döpta fick en gåva, beroende på ålder.
Leya fick en lite Ikon, Liam en bok och Elias en barnens bibel.

Efter kyrkan åkte vi hem och fikade lite innan de var dags för familjegympan. Leya var så trött så hon fick stanna hemma med pappa och Liam.
Denna gången gick de bättre med Elias när han visste att alla skulle göra som ledaren. Inga utbrott. Så gott.
Han kämpade på och var helt slut efter 1 timme ( och jag med som sprang med honom, haha )

När vi kom hem fick barnen kvällsmat och Elias tittade på barnkanalen en stunde och varvade ner.
Liam var varm så jag kollade febern och han hade 39,5 så inte konstigt att han inte var sig själv.

Nu sitter jag här hemma ensam vaken och väntar på att Solsidan ska börja. Alla barnen sover och Bosse har åkt till jobbet.

Hanna: Nu vill vi snart träffa kusinen i magen. Så snälla bebis kom ut nuuuuuuu

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag med!!:)

2012-10-15 @ 17:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0