Måndag

Idag åkte jag och barnen till örkelljunga till barnens farfar och Soli.
Men vi möttes på IKEA i Helsingborg för att handla några saker först ( som blev 2 påsar )
Hem och fixa middag och åt gott. Barnen diskade ( lekte ) tillsammans med vatten. Liam hällde de mesta på golvet, men dem hade riktigt kul.
Sen blev de en fika innan de var dags att på örka resan hem. Hade först tänkt åka vid 16 men de var då vi satte oss och åt middag, de tog lite längre til på ikea än jag räknat med.

Barnen sov gott i bilen hem, och var så trötta när vi kom hem att dem la sig på hallgolvet på Elias kudde och väntade på att få lägga sig i sina sängar. Så läggningen gick snabbt och smärtfritt.

E fick bara några utbrott idag. Ett inne på IKEA som jag inte tollererade och de tog tid att få honom lugn men de gick. Vi blev vänner igen.
Och sen hemma hos farfar då han gjofde tvärs emot vad vi sa till honom, men han fick sätta sjg i bilen en stund och lugna sig och sen var de bra.

Nu ska jag sova, de har vart full fart hela dagennoch ca 5 tim i bil sammanlagt.
Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0