Föräldrarmöte

Idag har jag vart på mitt livs första föräldrarmöte. När Elias var på strumpan var jag inte på något föräldrarmöte, och dagmamman hadi inget undertiden Elias gick där, dem hade ett, men de handlade om hösten och då hade han ju slutat så de gick jag inte på.

Vet inte om de gav så mycket egentligen. Men lite kul att se de andra föräldrarna som man inte sett innan.
De som togs upp lite om var detta med socker osv. Vi har fått hem en lapp från livsmedelsverket där dem rekomenderar sött till barnen i förskolan max en gång i månaden, så nu kommer dem slå ihop alla som fyller år varje månad på samma dag och ha kalas en gång i månaden.Men dem kommer sjunga och fira barnet på "sin" dag också men inte med fika/ glass osv.

Och lucia, vi kommer inte vara i kyrkan med skolan utan kommer vara själva på dagis med fika korg och frukost. Mysigt. Då kan barnen själva välja vad dem vill vara, i kyrkan hade dem lite mer krav på vita linnen.

Men men, nu har man vart på ett föräldrarmöte ( av många )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0