Denna veckan

Denna veckan har jag inte hunnit med bloggen riktigt. Har bakat för fullt så fort jag fått en chans inför Elias kalas.

Barnen har vart på dagis  som vanligt och på em har vi bakat och lagat mat. De vanliga rutinerna.
 I Onsdags var jag och handlade inför  kalaset, och sen var jag och klippte mig.  De var längesedan jag gjorde de och de känndes så skönt att bli av med de slitna.
Hanna var med och hjälpte mig med inköpen ( mängden ) och sen passade hon Leya medans jag satt hos frissan.
Idag Fredag var ELias ledig från dagis ( som han kommer vara varje fredag ), Vi har plockat undan och städat och lagat lunch.
Stekt all köttfärs till tacosen imorgon.
 
Sen kom pappan hem och de blev pizza till middag för att slippa  laga mat igen. Han fick även ta hand om barnen medans jag gjorde fyllningen i tårtorna. ( Fast Liam och Elias var med mig mest )
 
Elias har fått sin rosa tårta. Färgade grädden rosa, och ska bara dekorera dem imorgon så är dem klara sen.
 
Barnens godispåsar är packade och klara. Och nu blir de bara soffan tills de är dags att sova. Upp tidigt imorgon ch ställa iordning bord/ stolar och fixa alla grönsaker osv.
 
Hoppas Elias får en bra dag imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0