Bloglovin

Är de någon mer som använder sig av bloglovin för att inte missa några inlägg av de bloggar ni följer?

Jag har använt mig av bliglovin i över ett år. Nu efter deras ändring av appen kan jag inte läsa bloggar från varken mobilen eller datorn. Detta stör mig enormt mycket. Har över 300 inlägg att gå igenom när de väl kommer fungera.
Är de bara jag som är drabbad eller finns de fler där ute som har drabbats av detta?
Jag kan inte ens komma in på hjälp knappen och kan inte kontakta dem.

Så irriterande.
Någon som har tips på någon annan sida där man kan ha koll på sina bloggar?


Kommentarer
Postat av: Anna Saarinen

Min bloglovin fungerar utan problem.. Tråkigt att det inte fungerar för dig.. //Anna

2012-10-18 @ 16:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0