Arg

Alltså jag ser inte de roliga i att skrämma någon eller förstöra för någon. Vad är de som är så roligt med haloween?

Hade några snorungar här. Hörde en smäll mot dörren och öppnade och där hade dem kasstat 3 st ägg. Varför gör man så mot andra som man inte känner?
Sen en stund efter kommer de andra snorungar ( inte samma klädda) och rycker och drar i dörren. Jag blev livrädd först, huset är förövrigt tyst och barnen sover. Som tur va vaknade inte dem.
Om jag hade kännt någon här med större barn hade jag kontaktat deras föräldrar. Jag tycker verkligen inte att de är ok att göra något sådanthär mot folk man inte känner.

Vissa kanske tycker att de är kul för barnen osv, men de tycker inte jag ett dugg. Hoppas att jag kommer lyckas hålla Elias borta från sånt här. De är trams.

Just nu är jag arg, men hade dem väckt barnen hade jag vart förbannad big time.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Var det bus för att du inte gav godis, eller höll dom på ändå? Förstår att du blev arg!
Tror dock inte det funkar att förbjuda barnen att fira högtiden, vi vuxna får istället lära dom vad som är ok och vad som är över gränsen. Redan nu har Tilde varit på Halloween-disco i skolan och det är nog här för att stanna. Och egentligen är det ju ganska mysigt med alla tända lyktor! Alla anledningar till att fira är bra tycker jag:) och barnen älskar det!
Kram!

2012-11-01 @ 08:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0