Zzz...

Så trött, de tar på krafterna att starta dagen vid 4 som jag gjort flera dagar denna veckan. Och inte blev de bärttre i fredags kväll när jag och Annika satt uppe till nästan 01 och. pratade. Var glad att Leya iaf sov till 6.40 och somnade om efter välling.

När vi kom hem idag hade älsklingen lagat mat och vi satte oss och åt middag.
Strax efter började jag känna mig slö och hänhig och sen kom de halsonda. Medans Bosse grejade uppe på Leyas rum var pojkarna uppe och lekte ( bosse låste in sig på rummet ) och jag la mig på soffan och somnade. Elias hämtade Liams täcke och bäddade in mig. Hörde inte ens att Leya vaknade i babyvakten men de gjorde Bosse.

Sen gick kvällen någorlunda snabbt och när dem 2 små hade lagt sig hamnade vi i soffan och jag somnade igen tills Elias sa godnatt. Sen somnade jag om igen och vaknade vid 21. Dags att sova sängen nu och hoppas på piggare mamma imorgon som inte har ont i halsen.


Natti natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0