Söndag

Vaknade tidigt i morse. Hmm när jag hade möjlighet att sova länge. Jaja.
Elias kom upp och vi tittade tv. Leya låg och gosa med pappa i sängen och somnade om efter välling.

Dagen flöt på, jag städade och Bosse grejade ute. Har tagit bort vindskydden vid uteplatsen på framsidan så vi har bättre koll på barnen när dem är ute och leker ( elias, liam är ju aldrig ute ensam )
Trädgårdsmöbler ich dynor undanplockade. Och skotorkek uppsatt och ikopplad.

Mycket har hunnits med och de är så skönt när de händer saker som syns och inte bara de dagliga som städ och tvätt som återkommer hela tiden.

Jag vill redan nu sätta upp julgardiner, iår har jag på något vis fått julkännsla tidigt. Förra året ingenting och inte året innan de heller.
Kan de vara nu kanske för att vi äntligen kommit till ro? Att vi vet att vi kommer vara kvar i huset här?
De andra ställerna har ju bara vart tillfälliga.
Och att vi kommit till ro med barnen, att de funkar så mycket bättre nu och att man njuter av barnen mer och mer.
Men jag får väl vänta lite med julpyntandet till närmare december.

Nu ska jag lägga mig så jag orkar med dagen imorgon. Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0