Söndag

Bättre morgon har vi haft. Men de blev bättre under dagen.
Efter frukost satte jag och Elias igång och bakade matbröd. Men han tappade snart tålamodet till detta och sprang mest runt.
Liam var arg för att han inte fick vara med ( de skulle vara min och Elias tid )
Vi bakade även en Castors sockerkaka. Elias läser en bok "Castor bakar" och i den finns ett recept som vi testade.

Medans Elias sen vilade gjorde jag middag. Kycklingklubbor och potatismos ( broccolimos till mig ) mums så gott

Efter middagen och undanplockning tog vi fram kakan och fikade lite.

Elias skulle duscha med pappa på kvällen, liam hade redan duschat tidigare. Men Liam blev så ledsen när pappa och Elias gick ner så han fick upp dörren själv och gick ner han med. Gullunge, han ville duscha igen för han tycker verkligen om att duscha med pappa.

Efter att barnen lagt sig och Bosse åkt till jobbet satte jag igång att träna. Ska tvinga mig till detta varannan dag, jag vill, men hittar inte de roliga.

Men de känndes verkligen skönt i kroppen efteråt.

Nu ska jag sova.
Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0