Söndag

Leyas natt har inte vart rolig.
Först vaknade hon 23.45 ochvar hysterik och bara skrek. Tät i näsan och snoret rann. Så upp och rengöra näsan med nässug pch ge näsdroppar.
Sen var de bra en stund. Jag hade ont i varenda liten led i kroppen och trodde jag va på väg. Och bli sjuk. Tog alvedon och somnade.
Kl 02 började Leya igen. Skrek hysteriskt. Fick alvedon ifall de hade med tänderna att göra och en flaska välling och sen somnade hon om gott. De var mycket välbehövligt kan jag säga.

Barnen har lekt och badat och nu har vi vart på kina/ thai resturang. På väg till ucklum och lämna av pappan. Tar lite snabb kaffe hos Anders och Annika innan jag och barnen åker hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0