Minnet

Ja mitt minne är sämre än sämst.

Satte telefonen på ringning som vanligt och gick upp 5.45 som vanligt. Gjorde mig iordning och drack en mugg kaffe till nyheterna.
Kl 7 gick jag ner och VÄCKTE Elias. Gjorde han iordning och han åt frukost. Jag gjorde Leya iordning undertiden.

Åkte till dagis, och inga bilar på parkeringen och mörkt i dagishuset.
Då slog de mig att dem hade kompetensutvecklingsdag idag.

Tänk om jag hade ett minne som fungerade längre än en dag. Då hade vi kunnat ha sovmorgon denna morgon och bara myst och tagit de lugnt.

Jaja, nu har vi ju hela dagen på oss och mysa jag och barnen


Kommentarer
Postat av: Hanna

Lina påminde mig igår, annars hade jag gjort samma sak! :)

2012-11-05 @ 12:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0