Jahopp

Vet inte vad jag ska säga om denna dagen faktiskt. Känner mig inte på topp om man säger så.
Elias märker av de direkt och han börjar med att bråka. Han har blivit tyken i sitt sätt och räcker ut tungan åt mig om han inte får som han vill.
Och krånglar med att klä på sig när jag vet att han kan. Och blir arg när jag inte hjälper han direkt på sekunden, vilket jag inte kan göra då jag måste hjälpa Liam och Leya för den KAN inte själva. Så jag ber Elias att testa igen eller så får han vänta. Och vips så kan han, för vänta kan han inte.
Så tröttsamt med detta tjatande och gnällande.

Men jag ser framemot en lugnare period igen, för jag vet ju nu att han kan. Vi har ju haft en hel månad lugnt och skönt.

Vi har bakat tekakor här hemma. Som barnen åt till kvällsmat och Elias gillade de men Liam var mer skeptisk.

Nu har barnen lagt sig, och de avnjuter jag med en mugg kaffe framför halv åtta hos mig med tända ljus.

Hoppas på en bättre dag imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0