Inte som planerat

Inatt vaknade Leya 2.40 och ville inte somna om. Tog henne till min säng men hon ville bara leka.
Kl 3.20 gjorde jag välling till henne och 05 somnade hon äntligen.
När kl ringde 5.45 var jag mer död än levande, stängde av larmet och precis när jag la ifrån telefonen och skulle gå upp så somnade jag igen.

6.45 vaknade jag och tvingade mig upp. Duschade och skulle väcka Liam.
Lyfte ner han på golvet och gick ner som vanligt och hör att han spyr där uppe. Lille stackaren. De var bara slem som kom men ändå. Alla som känner mig vet att jag blir halvt hysterisk när de gällernspyor och magsjuka.

Bytte på honom och sen somnade han igen och sov till 13.30 !!!
Då svepte han 2 mackor och 2 muggar med vatten.
Så magsjuka tror jag inte att de är, han är rosslig så de kan ju vara de.
Han var iaf hemma från dagis idag.

Mina planer idag som var att åka och handla och köpa målarfärg till Leyas rum blev ju inte av så får väl göra de imorgon.

Till något mer possitivt: Kännde att Leyas första tand trängt igenom idag.

Idag är de även 4 år sedan som Elias döptes

Nu väntar vi på att pappan ska komma hem. Idag är jan extra efterlängtad och jag kommer nog lägga mig strax efter. Denna veckan har de vart mycket lite sömn så de känns som någon har stoppat mitt huvud med bomull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0