Helgen

Har haft en lugn helg. Eller ja, hur lugn den nu kan vara med 3 barn hemma :-)
Lördagen var Leya halv kass, lätt feber och en jätte skrik stund på 45 min. Inget som hjälpte. Satt och vaggade henne och tillslut lugnade hon sig.

Bosse fick grundmålat väggarna i Leyas rum och jag gick och plockade och donade som vanligt.

I veckan hade barnen pärlat pärlplattor till pappan ( Liam med hjälp av Tilde och mig ) som dem gav pappa på morgonen på farsdag.
Vi firar inte detta så mycket men kul att barnen får tillverka något och ge. Vi lägger inte pengar på att köpa saker.
Däremot åkte vi iväg och åt hela familjen vilket är mysigt att göra på speciella tillfällen.

Skulle åkt till Överlida hotell men dem hade inte öppet på söndag längre. Tråkigt, för dem har ju så god mat.
Men vi fick tipset av svärmor att åka till Älvsered och äta och de gjorde vi. Jätte bra mat där med. Och passande nog var de ju i ett shopping hus så passade ju på att gå en runda.

Billigt var de, hittade kalsonger till Elias 3pack för 9.90 och helt underbart tyg. Och skulle dem inte hålla länge så var de ju inga pengar att prata om.
Och jag missade ju att köpa sköljmedel när vi var på Gekås i fredags och passade på att köpa de idag med.

De var inte sista gången jag åkte dit iaf.

Nu ligger dem 2 små och sover gott. Jag och Elias sitter och tittar på "vad blir de för mat" och sen ska han lägga sig han med och jag ska ta och sätta mig och lösa korsord. Så rogivande.
Måste bli av med datorberoendet och hitta mig en annan hobby. Haha. Men korsord kan jag inte lösa om jag börjar bli trött så man kan ju börja kvällen med de iaf :-).

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0