Bra

Idag har vi haft en bra dag hemma. Känns otroligt skönt att de förhoppningsvis bara var ett litet bakslag.
Jag var på Gekås efter att jag lämnade pojkarna på dagis. Skulle bara köpa en skotork men kom hem med lite fler saker.
Hämtade hem pojkarna på vägen hem kch fixade lunch till dem, sen vila för alla barnen och mig med. Behövligt.

Elias och Liam var uppe och lekte en stund medans Leya fick mat och jag plockade undan och gjorde pankaks smet.
När dem sedan skulle komma ner ramlade Liam i trappan. Han slog i pannan och näsan, han föll frammåt och gled ner. Han bev nog mest rädd, för när jag höll honom var allt bra men när jag satte ner honom så gallskrek han.
Inte lätt att steka pankakor med en snart 2 åring på armen.

Efter maten lekte alla barnen i vardagsrummet medans jag plockade undan efter middagen.
Mys i soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0