Bara en...

Vet inte vad jag vill med detta inlägget. Är mest rastlös nu när barnen sover.

Men har tänkt en del på detta med kontakter, är de bara en som ska försöka hålla en kontakt eller är de uppde båda parter?
Jag tycker iaf att de är upp till båda parter att kontakta varandra för att en vänskap ska hålla. De tar så mycket energi att vara den som hela tiden ska försöka hålla kontakten och inte få någon respons tillbaka.
Jag är föräldrarledig, kan för de mesta träffas. Då måste de ju vara lättare för den som jobbar att höra av sig, jag kan inte hålla koll på andras scheman.

Jag har iaf slutat att höra av mig till dem som inte hör av sig tillbaka. De tar för mycket på energin. Vill ni inte umgås med mig/ oss ska jag inte tvinga mig på erat liv. Bara trist att inte få veta varför, att bara bli avvisad.

Som sagt vet inte vad jag vill med detta, bara få ur mig de tror jag.
Som sagt, de tar så enormt på energin att tänka så mycket slm jag gör. Så de kan vara bra att skriva av sig ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0