Inskolning

I Torsdags började inskolningen för Elias på nya dagiset. Han ville inte följa med in och prata med fröken, utan han ville stanna kvar ute och leka med barnen. Och de fick han. De var ju 2 andra fröknar ute =)
Jag och Leya följde med in iaf, fick information om verksamheten och vilka regler som gäller osv. Sen var de ju dags att åka hem och de ville ju Inte Elias, och de var ju väntat.

Fredagen gick också bra. Då fick han vara med inne en stund innan dem gick ut. Och sen var de lite ute lek. De var bara jag och Leya som var med då också.
Lite svårare att få med Elias hem, men de gick.

Jonna passade Liam dessa dagar under inskolningen. Vilket jag kännde var skönt för Elias skull, så han fick en lugn stund utan lillebror.

Måndagen idag då, så började han kl 9. Liam var med idag, han gick in i andra rummet och struntade i mig totalt. Haha.
Elias lekte en stund och sen var de frukt dags. Liam fick också trots att han inte skolas in, han var super nöjd =)

Imorgon ska jag lämna honom och han ska få äta lunch med dem imorgon innan jag ska hämta igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0